Emirasafannesi güzel bir tesadüf olmuş ☺️ inanın bana da çok zor gibi geliyordu bende namazımı kılarım kuranımı okurum tek eksiğim tesettürdü aslında. Ailemden çevremden birçoğu tesettürlü ama ben hiç cesaret edememiştim bu zamana kadar ta ki bir musibet bin nasihatten daha one geçene kadar. Tokatta yaşıyoruz eşim Asker ve biz o 2. Depremde aşırı sallandık çok şükür eşim evdeydi küçücük kızımıza sarılmaktan dua etmekten baska birsey gelmedi elimizden 11 katlı binanın 9. Katında oturuyoruz kaçacak gidecek hiçbir yer yoktu o an. Deprem ölen onca bebekler çocuklar ailesiz kalanlar beni o kadar etkiledi ki . Çok düşündüm sordum kendime ne için yaşıyoruz? Nasıl yaşıyoruz ? Ölüm o kısacık sarsıntıdan ibaretti benim için sanırım anne olunca herseye çok başka bir gözden bakıyoruz. Kalbimden ne zaman geçerse o zaman kapanırım diyordum hep . Kapanıp tekrar açılmak çok gunah çünkü biliyorum. Çok şükür bu zamana nasipmiş demekki böyle hissettikten sonra oturacakmış çoğu şey rabbim isteyen herkese nasip etsin umarım sizinde kalbinizden geçtiği içinize sindiği anda gerçekleşir 🤲🏻