Umutveannesi 8 aylık şuan
biberon almıyo
ama uyurken sadece emzik kullanıyor
normalde kullanmıyor
baya büyük cocuk gibi 😬
gece mama olarak sma devam sütü almıstım işte içmedigi icin
mecbur piriç unuyla mama yapıyorum soğuyunca devam sütünden karıştırıyorum yiyor yatıyor
gecede meme emiyor uyanınca o şekilde
ama ben uyku öncesi daha tok tutan mama yedirmek istiyorum tarifler var ama her akşam onları yedirmek te bi işe yaramaz gibi bilmiyorum
bu sekilde devam edecegim sanırım