yldrmbkt1 şöyle çok açken ya da tamamen tokken ek gıda verilmez, tamamen reddediyorlar. Benim oğlum 3,5 saatte bir 120 cc mama içer. Ek gıdaya ilk başladığımda tadım döneminde mamadan ortalama 1,5-2 saat sonra tadım yaptırıyordum ne aç ne tokken. Şu an sabah uyandığında aç kalkıyor hemen kahvaltısını hazırlayıp yediriyorum ve kahvaltıdan 3,5 saat sonra mamasını içer. Akşam yemeğine de öğlen mama içtiyse 3 saat geçmesini beklerim acıkması için o şekilde çorba vs yemek yediririm. Mama içti mesela 2 saat sonra rendelenmiş elma armut veya muz veririm