Pinar02 olan eve olsun sagiz saglamiz çadirlarda suan kaliyorlar.
Size böyle söylüyorlar ama içlerini biliyor musunuz? Bilmediğinize eminim. Ben depremi yaşamış biri olarak söylüyorum, benim çocukluğum gitti depremle beraber. Antakya diye bir şey kalmadı, insan buna bile üzülüyor. Bırakın üzülsünler de, halinize şükredin demeyin. Yaşayan herkes yaşadığına şükrediyor zaten, kimsenin öğütlerine ihtiyaçları yok, anlayışa ihtiyaçları var. Rabbim herkesten iyi bilir ama bırakın insanlar acısını yaşasın hemen acıları yarıştırmayın.
Yaşamadığınız için bilmiyorsunuz ama evin yıkılma sesi kulaklarımda çınlıyor o günden beri. O duvarların kırılma yıkılma sesini unutamıyorum, ev başımıza yıkıldı nefessiz kala kala ölücez korkusunu unutamıyorum. Bu bile insanı mahvediyor. Bırakın insanlar neye üzülüyorlarsa ona üzülsünler.