MiniPapatya Sana ev düzen veremem. Ama ben o dediğin dügün dönemi borçları altında iki kişi çalışarak geçimsizlik çekerken daha iki yıllık evliydim, kendime kahve makinesi almak isterken alabildiğim 60 liralık süt köpürtme aletleri var ya hani evde bi kahve düzenim vardı beni çok mutlu etmişti. Sonra o borçlar da bitti, her şey yerine oturuyor çok şükür. Lütfen seni mutlu edebilicek en fazla 500 lira limitli bir şey iste benden kendin için keyfinin kahyası için, iyi hissetmek için, sen mutlu olursan çocuğun da mutlu eşin de mutlu. Seni biraz olsun anlayabiliyorum yaşamasam da empatisi bile kötü, yorgun bitkin hissettiriyor