MiniPapatya geçmiş olsun binbir hayalle kurdugun evın yuvan duzenın yerle yeksan . Geçer desem geçmicek , düzelir desem düzelmicezk , yeni ev alırsın esya alırsın desem hıcbıseyı eskısı gıbi yerine koyamayacaksınız bıle belki , ankarada yasıyorum belki deprem yaşamadım ama insanlığımdan utandım , evladıma baktıkca dolan gözlerimden akan gözyaşlarımdan utandım , size neyin tesellisini nasıl verebılecegımı bıle bılmıyorum ,geçmicek bi yara uzun süre atlatılması zor bir süreç ,, Ama çok güçlü bir anne oldugunuzdan asla şüphem yok .. Rabbim yardımcın olsun ,,, önce rabbime emanetsınız. gerçekten merhametli iyi niyetli insanlarla yolun kesişsin güzel anne… yaşadıkların ağır cok agır seyler . Geçer dıye teselllı edemem seni yada rabbım evladını bagıslamıs dua et dıyemem .. yasadıklarını sadece sen bılırsın , ama umarım hakkınızda en guzel seyler olsun hayırlısıyla . Rabbım yolunuza çiçekler döşesin … 🤲🏻❤️