Noname21 Deletedmom_45 gittim canım benim sonunda birşey yok sen yaptıysan ekran resmî atarsan öyle bakayım
acabahamilemiyim Meltem2611 benim de açıkmıp bana da gelmedi bana bildirim deprem olduktan sonra geldi ee ben öldükten sonra beni uyarsa ne yazar
Noname21 Esraaa55 güncelledim gerçekten oldu zaten açıkmış ama mesela birkaç ay önce 5 saniye İstanbul’da sallanmıştık Düzce merkezliydi sanırım gelmemişti o zaman
acabahamilemiyim 35lavanta çok teşekkür ederim ❤ ayarlar a girip deprem yazdım üstte ilk yazan kısma girdim bilgilerimi girdim doğru mu yaptım başka yapacapım bir şey var mı
35lavanta acabahamilemiyim bende onları yaptım inşallah hiç gerek kalmasın 🙏🏻 Ama o bikgiler kısmı en çok hoşuma giden taraf oldu allah korusun ne olcak belli değil orda bilgiler dursun..
gizzzy35 35lavanta Hiç bir işe yaramıyor. Bende hep acıktı deprem günü o bölgeye yakın olmama rağmen gelmedi
35lavanta gizzzy35 Ya aslında benim en hoşuma giden bilgileri girme kısmı oldu ne olur ne olmaz biryerde kayıtlı bilgi olması iyi birşey
35lavanta Deletedmom_62 Şaşırdık mı aslaa.. İnşallah hiç gerek kalmaz tabi ama benim uyarıdan ziyade bilgileri girmek ve acil kişilerde arancakları falan eklemek daha çok hoşuma gitti zaten kan grubuma kadar girdim