Anneler merhaba telefonunuzda ayarlar bölümüne girin arama kısmına deprem yazın bilgilerinizi girin ve aktifleştirin belki bilmeyen vardır diye yazmak istedim önceden uyarı geliyor bu şekilde telefonunuza allah korusun hiç ihtiyaç olmasın ama ne olur ne olmaz yapın isterseniz