arslaninannesi98 Büyük oğluma 2.5sene kullandım küçük oğlum 6aylık doğduğundan beri kullanıyorum. Üstüne bez tanımam doğal pişik yapmayan emici çok güzel bir bez
Kplnnn Ebrushkaa ben de fiyatı uygun diye düşünmüştüm ama bez değiştirme saatini yarım saat geçsin sızıyor gerçekten çok köyü hiç tavsiye etmiyorum
Elfelf475 Ebrushkaa 5 numara büyük olabilir 10 kilo oğluma gece 5 kullanıyoruz. Gündüz 4 numara. İkisi de goon marka kullandıklarımın. bir ay olacak kullanmaya başlayalı ben memnunum