Berkonur Esmerim2727 bayan doğru söylüyor bende Osmaniye de oturuyorum evim hasarlı oldugu için giremedim elbistana ailemin yanına gittim 6 aylık bebeğim vardı kaç defa aradım bez ve mama için kimse yardımcı olmadı