mavikalpefe124 mekâni cennet olsun, şehit hükmünde böyle düşünerek iyi his edebilirsin, ama lütfen içinde tutma kendini daha çok üzersin, yanlış anlaşılacak bir durum yok gecenin bu saatinde bile birinden haber çıkacak mı diye bekliyorum hiç birini tanımıyorum ama içim acıyor kahroluyorum, oda sizin tanımış olduğunuz birisi bu çok çok normal