Yadırgamayın, ayıplamayın… Çok güzel anıları olan hatırlayınca kötüsünü düşünmediğim eski sevgilim ölmüş. O kadar kötü o kadar huzursuz oldum ki anlatamam.. eşimi çok çok seviyorum yanlış anlaşılmasın nolur ama arkadaşım arayıp böyle bir şeyi söyleyince şoke oldum.. Gıkım çıkmadan belli etmeden duruyorum öylece. Allahım rahmet etsin… Allah oralardaki herkesin yardımcı olsunn , ölenlere rahmet yaralılara şifa versin inşallah.. Çok garip bi durumdayım anlatamam dilime dökülmez, anlatsam anlaşılamam.. bilmiyorum..