Elifffinnn10 hanımefendi sizi şu konuda anlıyorum şuanda düşünülecek bişey değil ama deprem heryerde yaşanmadı bunu yaşamayanlardan hayatlarını yaşayanlar gibi değiştirmelerini beklemek doğru değil bu bir ikincisi deprem kalıcı değil 17 ağustosun üstümden 24 yıl geçti milyonlarca insan doğdu yani normal hayata dönüldü bu olay ve bunun gibi olaylar devam edecek diye insanlar üremesin diyemeyiz. Herkesin düşünce yapısı farklı. Ayrıca bi çocuğum var bize bişey olsa kardeşi olsun diye de düşünebilir koruma amaçlı bunda kötü bir şey yok. Hayat bu heran herşey olabilir. Siz doğdunuzda veya çocuğunuz olduğunda hiçbir felaket yokmuş ama şimdi var öyleyse geleceğimiz belli değil deyip intihar da etmemiz lazım mantığınıza göre çünkü böyle bi dünyada yaşam hakkı tanımıyorsunuz doğacaklara madem öyle doğmuş olanlara yazık değil mi onlar da yaşamasın topluca intihar edelim.. böyle bir mantık doğru olamaz!