Elifffinnn10 Siz ve sizin gibilere genel olarak yorum yaptım bunu anlamak zor olmasa gerek,etikete bu kadar takılmayın üstünüze alınmış olmanız yeterli zaten . Kadın size çocuk yapıyım mi diye sormamış zaten , istediğini ancak olmadığını söylemiş. Siz istemezsiniz çocuk mocuk ,isteyenlere de gelip yüzyıllardır süregelen hastalıkları felaketleri bahane edemezsiniz . Saçma çünkü. Ne felaketler olmuş olmaya da devam edecek , hangimiz doğunca dünya mükemmeldi ? Dünyanın var oluşundan beri her çağda yaşanan şeyler bunlar . Kimse çocuk yapmasın o zaman böyle bir mantık olabilir mi? Çocuğu dört dörtlük dünyaya getirmeyi düşünüyorsanız ebediyen kimse anne baba olmasın. Çünkü saydığınız şeyler oldu ve olmaya da devam edecek .