Malpaslan cnm benim bebeğimde 39.haftada 46cm 2.700 gram doğdu yeni doğan zaten sürekli uyur sen saat başı emzir ben hep öyle yaptm şükür sarılığı olmadı hiç şuan 8.5 aylık maşallahı var ayına göre gidiyo. Sende hiç korkma 🥰 sık sık emzir bezini kontrol et çişini kakasını düzenli olarak yapıyosa sıkıntı yok =)