Malpaslan oda 36 dogurdu ama bizim akrabada bir kadin var 3. Cocugu hepsini 38 de sezaryen ile 2.500 dogurmus doktoru bile deis senden bu kdr oluyo diye😊 yani yapi meselesi sukret bak ne guzel nefes aliyo sorunsuz buyur gider korkma .. ayrica boyunada takilma daha bu hafta arkadasim dogurdu 40 haftada 47 santim erkek cocugu ama onemlimi? Saglikli olsn yeter