Yusufagahinannesi tayyip çok oy kaybetti demek ak partililer öldü demektir bir partinin liderini açıkça anıyorsa bu o partinin destekçilerini kastetmektir bunu 5 yaşındaki çocuk bile bilir siz kendinize dürüst olun
Bakın bu cümleniz yeterince bangır bangır bağırıyor aslında neyi savunduğunuzu. Balık hafızaya sahipsiniz sanırım. Bir dediğiniz diğeriyle örtüşmüyor . Sürekli kendinizle çelişiyorsunuz. Daha fazla uzatmaya gerek yok.
Fakat naçizane tavsiyem bu denli siyasi şahsiyetlere bağlanmayın. Gerçekleri ve yanlışları tartın. Önemli olan siyaset değil. Ülkemizin ve çocuklarımızın geleceği diye yaklaşın olaya.
Din, iman Allah diyip hırsızlık yolsuzluk yapanları savunmayın . Biraz hakkaniyetli davranın. Bunu kendiniz için değil, çocuklarınız/çocuklarımız için yapın. Biraz vicdan muhakemesi yapın.