Rozeee Bakmayın aslında insanların kızgınlığı arama-kurtarma ekiplerinin sayı olarak yetersiz kaldığı bilindiği halde askeri birkaç gün sonra ve komik sayılarla sahaya çıkarması. Benim eşim de astsubay, çıldırdı resmen beklemekten. Yoksa depremin şiddeti , etki ettiği alanın çokluğuyla ilgili rapor yarım saate zaten hükümetin eline ulaşmış. Bunu bakan Soylu söylüyor. Şimdi bile birçok insan çıkıyor. İlk gün olaydı bu çok daha farklı olurdu.