-Ygtbgra ben de veriyorum pişik vs de olmadı suyu da içirmeye çalışıyorum ama zaten aşırı tuzlu değil ki çok az miktarda içebileceği
Kadar kimisi de şekerin tadını bilmiyor diyor ama bi bakıyorum hipp hero baby falan veriyorlar onlarda hiç
Mi şeker yok yani ben de veriyorum mesela ama şeker vardır illa ki ya ya da paketli gıdaları hiç mi veren yok? Tek problem tuz da değil ki