Merhaba arkadaşlar günden çok can sıkıcı ve ben fazla zamanınızı almayayım. Deneyimli arkadaşlar yazarsa sevinirim. Bebeğim memeyi çekemedi, biberon tutmadı, kilo alamadı derken kaşık mamasına geç dedi doktor. Blw yapıyordum ama kilo muz ilerlemiyordu. Doktoru dinledim mamaya geçtik. Ama ben çiğnemeyi unutacağını gözden kaçırmışım. 2 aydır çiğnemeyi öğretiyorum ama çok zor kusuyor, tükürüyor.çatalla ezip içine biraz mama su katınca yiyor. Hemen yutmaya çalışıyor. Makarnayı veriyorum emmeye çalışıyor. Biberon veriyorum çiğnemeye çalışıyor. Geç katı gıdaya gecen arkadaşlar bakabilir mi lütfen. Nasıl yapıcam bunu ben.