Aysenurtacar düşme sonucu sol ön tarafin damarı ezilmiş ozamanki imkanlar elverişli olmadığı için hastaneye götürülmemis sonra 2 doğumunu yapmadan önce baygınlık geçirmeye başlamış 2 ci doğumdan sonra nöbetler başlamış ben doguncada doktor ömür boyu kullancam demiş doktorların hepsi bu doğuştan deqil başa aldığı darme yüzünden yada havale geçirmesi doğumda vakumla çekilmesi demişti annem şuan 48 yaşında ve evde tek başına ben evlendim diğer abimlerde ama annem nöbet geçiriyor bilinci yerinde deqil uyanıkken geçiriyor ve ne yaptığını bilmiyor onu çok kez araba önünde çektim çok kez evi yaktı bilmeden çok kez kapıyı açık birakar mahallede gezdi bilinci yerinde olmuyor o an kimseyi nerde olduğunu bilmiyor ve hiç kilo alamıyor annem 45 kiloda ilaçları zayıflatıyor kendimi bildim bileli hastanelerde gezdim onunla artık hastane görünce deliriyordum en nefret ettiğim yerler şimdi kanser olma ihtimali var tahliller yapıldı sonucu bekliyoruz artık Rabbim herkese sağlık versin herşeye şükredelim binada şükür