Adenfatos burada net bir cevap allamazsınız😊 sakin olun kötü düşünmeyin 💐 bir doktor görsün zaten bir şey olup olmadığını öğrenirsiniz, korkmuş olabilir, uykusu gelmiş olabilir,bazı bebekler dalgındır, alabileceğimiz benzer cevaplar bu(kendimce) anlıyorum son zamanlarda olan olaylar yüzünden daha çok kaybetme korkusu oluşuyor,ama asla asla kötü düşünmeyin, kendinizi bu konuda yıpratmayın❤️