Of bi bizde var sanıyordum sürekli gece uyanıyor kıpır kıpır beşiğe koyuyorum fal taşı gibi gözlerini açıyor yanıma alıyorum uyuyor bir süre sonra ağlıyor gözler kapalı emiyor yatıyor ya da ağlıyor emzik veriyorum uyuyor atıyor veriyorum tekrar susuyor bu döngü sabaha kadar sürüyor kalk yat kalk yat basım dönüyor yoruldum yaa aralıksız düşünmeden uyumak istiyorum
Ama Rabbim yine de eksikliğini göstermesin