Neseelii Arkadaşlar bebeğim 6 buçuk aylık bu zamana kadar geceleri 3 defa memeye kalkardı, son 15 gündür her saatte uyanır oldu sabaha kadar 7 8 defa uyanıyor ve her uyanmada meme istiyor karnı tok eminim neden acaba böyle oldu..🙄
Gkce09 Neseelii kızımda aynıydı 2 kere kalkardı taa ki 6 aylık olana kadar sürekli uyanmaya başladı ve emmeden asla uyumuyor şu an 1 yaşında hala aynı 🥺
Agustosbocegii Neseelii allahim bizde aynıyız böyle bisey yok ya yüz kere kalkıyoruz ağlayarak memeye geliyo susuyo uyumaya devam. Yarim saatte bi kalkıyoruz suan
Strongmom7 Neseelii Benim bebeğim şuan 6 ay 20 günlük canım tam 6 aya girdi 15 gün boyunca aynı şekildeydi birkaç gündür iyi çok şükür uykuları normale döndü atak haftası galiba ondan 😔
Mehtap-37 Neseelii aynı durumdayım sürekli iki tarafa dönmeye çalışıyo o hareket edince ben de uyanıyorum sabaha kadar öyle 😩
Benherseydenoncebiranneyim Ay atağından selamlar. Galiba biz de girdik o atağa. Kızım bu gece asla yatağında uyumadı. Her koyuşumda uyandı. Ki ne güzel uyurdu. Beni istiyo heralde diyip yanıma aldım. Yanımda uyudu ama yine de bi huzursuzdu. Diş mi acaba diyorum. Umarım bi gecelik bir şeydir
Dilekipek Tam Neseelii tam olarak dediğiniz gibi 6 aydan önce 2-3 defs kalkardı 6. Ay dan sonra çocuğa birşey oldu gece uykuları bozuldu şu an 1 yaşında saat başı yarım saatte bir kalkıyor.
Mehtap-37 Neseelii inşallah biter şu an uyutmaya çalışıyorum resmen direniyo uyku gözünden akıyor ama uyumuyo kalkınca dışarda da durmuyo ne yapacağımı şaşırdım
bilgekizinannesi Neseelii aynısını ben yaşadım 9 aylık olduk hala aynı bi gitti o gidiş gece 3 kez emerdi uyurdu çok gazlıyken bile. Dişten oldu bizim diş geliyor olabilir. Sonra da düzelmedi sürekli diş çıktı 4 dişimiz var hala uyumuyor kaldı o uyanma
Burcugnctrk Neseelii bebeklerin 6 aydan sonra alışkanlıkları kalıcı hale gelir bu aylarda bi emzirme düzeni ve uyku eğitimi verebilirsiniz çünkü eğer doktor kilo alımı konusunda aksini söylemiyorsa bu aydan sonra geceleri emmeden kesintisiz uyuyabilir saat başı uyanmalar alışkanlık emmesi oluyo genelde ve bunu ancak eğitim vererek bitirebilirsiniz
Neseelii Burcugnctrk 6. Aydan önce çok düzenliydik 3 saatte bir uyanır emer geri uyurdu 6. Aydan sonra bir anda böyle oldu zombi gibi oldum uykusuzluktan 🤦🏻♀️doktorumuz 6. Ayda gelirsiniz demişti uyku eğitimi için gideceğim memleketten dönünce teşekkürler canım.
Mehtap-37 Böyle bir post açmayı düşünüyordum gerek kalmadı demek ki 6. Ayda atak geçiriyor bana hep 6 aya girince düzelir dediler 😩 daha da bozuldu eski günleri arar oldum ne zaman büyüyecek bu çocuklar bir an önce büyüsün istiyorum valla laftan sözden anlasın artık
Neseelii Mehtap-37 sağlıkla büyüsünler inşallah ne diyelim canım.. 🥺 gerçekten zor her saatte bir uyanıyor memesiz asla geri uyumuyor.. 🥺