3 aydır silikonla emziriyorum hiç sorun yaşamadım hatta göğsüm yara olmadığı için mutluyum tek sorun dezenfekte etmek sıcak suyla ve yanında taşımak
Bebeğinizin emme refleksi nasıl
Bebekler ilk andan itibaren güçlü bi refleksle emiyor silikondan ağzını çektiğinizde sütünüzü görebilirsiniz
Dediğim gibi silikonla emziriyorum ilk ay 1.5 ikinci ay 1200 gr aldı
Ayrıca arkadaşlar yazmş çişli bez önemli
Doymuyorsa sebebi silikon değildir diye düşünüyorum