Yenidoğan bebeğimi göğsümün uçları olmadığı için silikon uçla emziriyorum ama doyup doymadığını anlayamıyorum bununla çekip yorulduğunu düşünüyorum silikonu bırakmayı denedim ama acısına asla dayanamadım göğüslerimin ucu çatlak resmen yarık durumda ve silikon olmayınca bırakmak istemiyor o da memeyi. Benim durumumda olan var mı ne yapmalıyım sizce göğüslerim çok acıyor 😣