ikizannesi4242 ek gıdaya ben erken başlamıştım 5. Ayında oyüzden tadımlar bitti şimdi herseyden yiyor zaten normal bebeklere göre iştahlı yani herseye kendisi atılıyor vermezsek ağlıyor baya önce emziriyorum bir saat sonra mıxmızlamımca bişeyler veriyorum .. uykusu da iki gündür kendisi şöyle bi düzen oluşturdu sabah 7.30-8 de uyanıyor günde iki kez uyuyor 1 saat bide 45 dk öğlen bir saat uyuyor akşam da 1 saate yakın uyuyor gece uykuya geçiş 10.30 oldu artık 😅 gündüz az uyuyor ya