Masal_20 artık gün içinde emmiyor sadece uyuyacağı zaman emiyor ek gıdaya başladım ama çok fazla vermiyorum bir sabah birde öğlen falan veriyorum biraz biraz. Uykusu çok azaldı birkaç gündür günde iki uykuya dönmeye başladı ben uyku eğitimi için görüşüyorum danışmanla 7. Aya girince başlamamızı önerdi üç uykudan iki uykuya düşecekmiş çünkü ona göre düzen kurarız dedi. Pazartesi genel kontrole götüreceğim bakalım ne der doktor kiloyu çok dert etmiyorum ama açıkçası gelişimi hareketleri daha önemli benim için artık ismini tanıyor iyice biz yemek yerken aynı sesi çıkarıyor bana gelmek istediğinde çıkardığı sabit bi ses var istemediği şey olduğunda çıkardığı sabit bir ses var iletişim kurmaya başladık yavaştan onun dışında yuvarlanarak istediği yere ulaşıyor uzanıyor poposuyla bacaklarıyla kendini itiyor vs ben daha çok bunlara odaklanıyorum