Zeynep_46 Melisuzunoglu 2 bebeğimle aç susuz sokakta kaldım milyarlarım vardı Adıyaman da harcayacağım tek bir dükkan kalması lanet olsun sizin insanlığınıza böyle bir günde dün bize fastan Afganistan’dan abiler ihtiyaç getirdi oturduk 30 kişi bir odada sizin düşündüğünüz ve sormaya yeltendiğiniz şeye bak
Beybisibeybisi Melisuzunoglu ben gerekirse gidiyorum gitti de hic de kasmiyorum uyuyucak uyanicak rutini neden bozulsun o gun bozulur sadece o da belki cuku kalabalıkta daha guzel uyuyorlar bazen oglen uykusunda vs de disari da cikiyorum ortuyle emzirip gerekirse arabasina koyuyorum oyle saati geldi vs demiyorum cunku zaten az disari cikma imkanim oluyor ve gorustugum psikolog da boyle yapmam gerektigini soyledi kafa dagitmak icin tum imkanlari kullaniyorum
Deletedmom_112 Mihrimahim16 ben 3 gün önce 1 yaşındaki kızımın ilk doğum günü olmasına rağmen kutlayamadım. Enkaz altında kalan o kadar insan varken, o kadar çocuğun anıları umutları yok olmuşken parti yapmayı geçtim, evde bi pasta bile kesmek kalbime ağır geldi.
Gizem17 Melisuzunoglu tek derdiniz bu olsun hanımefendi ben gaziantepten kaçtım annemgil elbistan depreminden bunların hepsi boş inanın eve eşyaya kıyafete insanlara çok önem veren biri olarak söylüyorum hepsi sacma sapan şeyler Rabbım ailemizi sevdiklerimizi korusun doğum gününe hazırlık yapmak yerine ölüme hazırlık yapılsın