Kizlar bu aksam kayinvalidemin dogum gunu var oraya gidicez oglum 2 ay 20 gunluk bu zamana kadar gece hep evdeydik 8 de gece uykusuna geciyor bizim gitmemiz 8 bulucak zaten gece uykusuna besiginde yatiyor ayagimda sallayip 9 gibi besigine geciriyorum simdi oraya gidince simdi pusetinde yatar buyuk ihtimalle bi huysuzluk olur mu sizce veya uyumama eve gelince uyanma durumu olur mu duzenli olarak her aksam 8 de uyur bi daha emme harici uyanmaz duzeni bozulur diye korkuyorum siz aksam gezmeye gittiginizde nasil yapiyosunuz bebekleriniz nasil oluyo geriliyorum biraz huysuzluk yapar durmaz diye