Slalaylau Joipt okulumda şuan benim yerime ücretli öğretmen var 20 saat ders alıyor ve idarem çok anlayışlı ders programında sıkıntı olmuyor her gün okula gidip 9.40 da girip 12.50 de dersten çıkacağım
EmineGneDemir Senaemir 3 aylıkken işe başladım babaannesi bakıyor. Emziriyorum uyutuyorum oyum oynuyoruz kaliteli vakit geçirmek çok önemli alışırsınız sizde ilk günler zor geliyor ama sonra düzene giriliyor
Senaemir EmineGneDemir evet allahın izniyle alışıcam inşallah su kışı bi atlatip nisan ayı gibi ise girmem gerek kaliteli vakit gecirmeye calısıcam artık bulduğum her fırsatta ilgilenicem oğlumla çalışan annelerin işi zor valla
Senaemir Tugbaelifumay allah yardımcın olsun canım benim evladı bırakıp çalışmak zor ama calismadanda olmuyor malesef
Sevda Yigitinannesi13 sizinle aynıyiz bende 50 günlükken başladım haftada 2 gün evim yakın okuluma dersim olmadiginda eve geliyorum is saati içerisinde 3 4 saat evdeyim.Evin ise yakın olması büyük avantaj