Senaemir ben 3.5 aylıkken çalışmaya başladım. Süt sağ eve bırak yetti yetmedi ayrı dert. Annem bakıyor. Şuan 5 aylık oldu. Bende ilk senin gibi dert ediyordum. Özlerim ayrı kalamam felan diye. Ama küçükken alışması iyi. Annesi ve babasını hep çalışıyor bilecek. Birde anneanne babaanne iyi bakar korkma. Ama akşamları eve gelişini çok güzel karşılıyor. Kucağıma aldığımda boynuma öyle güzel sarılıyor ki.. Akşam gelince hiç birşeyle ilgilenmiyorum. O uyuyana kadar tüm vaktim onun.. Haftasonu da hep onunla ilgileniyorum. Ev işi ve yemeğe çok vakit ayırmıyorum. Onlar olmazsa da olur... Haftasonu gündüzleri çok az uyuyor. Ben babasını ve beni görmek ve oyun oynamak için böyle olduğunu düşünüyorum.