Busrazehra İnsanlar olurken ne siyaseti yaaa ne diyosun sen, benmiyim sorumlu.. Tabikide muhattap hukumet olacak alla alla ya insani cileden cikariyosunuz.. Mudahalede edecek, yeterli ekipmanida olacak, destegide olacak.. Bu ne sacmalik yaaa İnsanlar bagira bagira öldü ne diyosun kardesim sen nee.. Allah halen nefes alanin yardimcisi olsun, Allah geride kalanlarin yardimcisi olsun.. Bilim var bilimm adamlar basbas bagiriyorrr deprem olacak diye onlem alin diye.. Burda siyaset yapan biri varsa suan sensin kimseden Hukumeti alkislamasini bekleme suan, insanlarin yarasina tuz basma tamam mi.