Arkadaşlar hayırda da mı taraf olacağız? Haluk leventin yaptığını kimse yapamamış gibi, tek başına kahramanmıs gibi lanse etmenin mantığı nedir bilmiyorum, şunu çok iyi biliyorum ama hükümete saldırmak, itibarsizlastirmanin payı büyük Haluk leventi bu kadar yuceltmenin altında..
Haluk leventin yaptığı yardımları görmezden de gelmiyorum, küçümsemiyorum da, ama birileri hükümeti yermek için haluk leventi yüceltiyor, bu hiç adil değil.
Haluk levent yardımları ulaştirdi da, devlet cebe mı attı? Neye göre bu kadar kesin yargılara varilabiliyor anlamıyorum. Sadece arama çalışmaları devam ettiği sürece mı oraya para lazım, maddiyat yardım lazım? Asıl yardım sonrasında lazım. Suanki ihtiyacın çok çok üzerinde para toplandı, ancak enkaz kaldırmanın sonrası için ise çok büyük bir para değil..
Orada DEVLET personeli olup, CANINI ortaya koyan insanlar varken, sizin yardım paranıza mı göz dikerler sizce, biraz mantıklı muhakeme yapın.. Hükumetin sonradan bu 10 şehri kalkindirirken altına gireceği maddi yükü göz önünde bulundurunca, kısıtlı toplanan yardım parasını cebe atacak kadar AHMAK olduğunu sanmiyorum, bence sizde Olmayın..!
Bırakın şu birliğe zarar verecek lüzumsuz düşünceleriniz içinizde kalsın, aslı astarı olmayan fikirlerle gündemi meşgul etmeyin.