ElizErva Portakal ateşi çıkınca verin demek istedim benim gözüm korkuyor aşıdan 2 gün nöbet tutuyorum başında ateşten korkarım ben hiç sevmem aşı günlerini
Portakal ElizErva bende sevmem aynı şekilde 2 gün başında beklerim ama ateş düşürücüler sandığımız kadar masum değil kontrollü kullanmak gerekiyor 😕
Mineltoygar Esraelzan biz de hiç ateş huysuzluk olmadı, vermedim ilaç filan da, 2. Ay aşısı huysuzluk yapmıştı çok, 4. Ayı doldurdu Bi kaç gün geçti öyle yapıldı aşı sorun olmadı yani
Busraa5858 Bizde 4. Aya girdik ama 2. Ay asisi uzerinden tam 2 ay gecmeli ki oyle yapalım dedi ebemiz ve sali günü asimjz yani 4 ay 6 gunlukken ypilacak