Esraelzan 4.ay asisi ateş yaptı mi sizde vey gitmeden yada ASidan geldikten sonra calpol felan verdiniz mi 2. Sorum da bizim ebemiz ayrılmış 4.ay asisina da gün vermemiş 4 ay asısıni tam 4 ayının dolduğunu gün mü yaptırdınız yada bir kaç gün sonra mi
Roniya Esraelzan gece ateş yapmıştı bir kere calpol vermiştim. Hemşireyle konuşup aşı gününden 4 gün sonra yaptırmıştım düğünümüz olduğu için
Alya_3005 Esraelzan aşıdan önce calpol verilmiyor Muş aşının etkisini azaltıyor diyorlar. Aşıdan 3-4 saat sonra huzursuzluk ateşlenme görürseniz verin bence
Paranoyaaa Esraelzan Tam 4 ay dolunca yaptırdım evet dördüncü ay aşısı da ateş yaptı ama ikinci ay aşısı daha çok ateş yapmıştı
Milaaa Oğlumun ateşi çıktı hep 4 saat arayla calpol verdim aşıdan sonra.Ve bi gün sonra çok huzursuzdu.Bu bi kaç gün devam etti sonra geçti.
ElizErva Ateş yapıyor huzursuzluk yapıyor çok zor geçiyor aşı günleri agrısı oluyor kemikleri sızlıyor aşıdan dolayı agrı kesici ateş düşürücü verin bnce aşıdan sonra
Portakal ElizErva niye ateşi çıkmadan öneriyorsunuz ki ateş çıkınca bile ateş düşürücü önerilmiyor hemen. 2 ay aşısında ateşi çıktı huzursuzdu ama 4.ay gayet iyi geçt insanların gözünü korkutmayın lütfen
ElizErva Portakal ateşi çıkınca verin demek istedim benim gözüm korkuyor aşıdan 2 gün nöbet tutuyorum başında ateşten korkarım ben hiç sevmem aşı günlerini
Betulyorukoglu Bizde bir hafta önce olduk aşımızı ikiz kızlarımla. Hemşiremiz ateş yapmasa da ağrısı olur 6 saat arayla calpol ver demişti ateşimiz olmadı ama huzursuzluk oldu 2 gün şimdi iyiyiz
Reykzy Ben aynı gün yaptırırım hep aşılarını hemşireyi arayıp ateş çok yapmadı hafif oldu gece iyice kötü olmasın diye verdim calpol ertesi gün normaldi