Derinsart Bende aynı durumdayim bütün gün ağlayıp duruyorum sinirlerim çok yipranik o insanları düşündukce kahroluyorum annesiz kalan yavrular. Kucaklari boş kalan anne babalar. Çok zor Allah bunları görüyor burada çok büyük bir ihmal var. Bizim oturdugumuz evlerde çok farklı değil buna eminim. Çünku işini hakkıyla yapan, yapmayanlardan fazla.
Dün instada bir fotoğraf gördüm falanca ülkede bir merdiven / Türkiye de kolon diye. Merdivenin içinde 20-30tane demir varken koskoca binayı tutam kolonun içine 3-5 tane koymuşlar.
Ki biri merdiven yani. Şansa yaşıyoruz başka birşey değil