Derinsart olur aslında ama yanlış adamlar el atıyor. Babamın çalıştığı fabrika Bundan 20 yıl önce bize 3 katlı site konutları yaptılar. Allah’ın gücünün önüne birşey geçemez tabi, fakat ben o evde 17 sene boyunca deprem yaşamadım. Daha doğrusu hissetmedim. Adapazarı merkezdeydim üstelik. Demek ki olabiliyormuş. Ailem hala orada yasıyor onlar toplamda 20 yıldır orada. Birlikte yaşadığımız komşularımız bile hala aynı yerde.