kuzey_arin2019 aynı şeyleri yaşıyorum İstanbul bayrampasa da yaşıyoruz oturduğum bina 25 yıllık 4. Kattayım bina 5 katlı. Ev sahibimlerimde bu binada evin sağlam yapı olduğunu mütahit yapımı olmadığını hep iyi malzeme koydurdum hep başlarında bekledim yaparlarken diyor. Ama tabiki Allah bilir yinede diyede ekliyor. Edirneden ev aldık eşimle memleketimiz orası eşime gel gidelim diyorum, annemi kardeşimi nasıl burda bırakayım, orda ne iş yaparım diyor haklıda iş sahası yok tıkıldık kaldık burda