Nargiza97 İstanbul’da olursa ama çok çok kötü olur bu binalar yıkılırsa sokaklara giremez arabalar o kadar dar sokaklar varki anlatamam yüksekli inişli bide şuna isyan ediyorum atıyorum şimdi deprem oldu sağım solum önüm arkam hep bina dışarı çıkarsam yine yaşıyamam ihtimal çok düşük😔🧿
Maviim Nargiza97 Onu bende dinledim ama anlamadığım bir şey var 65% diyorsa yani kesin değil demek oluyor yani hiç olmayabilir mi? Veya daha geç mi olur?
Nargiza97 Maviim 30 seneye kadar olabilir diyor geri kalan 35 e umud ediyorum, bi yandan hiç duymadım ben mesela şimdi Anadolu bölgede bu senelerde deprem olucak diye açıklamadılar, bı tek Frank Hoogerbeets açıklamış
TRTCOCUK Nargiza97 ülke ülke değil her türlü pislik var artık kimsede bişey yapmıyor ama oy zamanı oy istiyorlar utanmadan
History_teacher kuzey_arin2019 deprem gününden beri aynı korku bende de var bende eşime diyorum gidelim burdan.sakaryadayim bende şuan bu arada
Elizuri kuzey_arin2019 kaderimizi kendimiz belirleriz bence önlem alınmalı👍🏼 biz kocaelide yaşıyoruz ankaraya taşınmaya karar verdik🙏🏼
Elizuri kuzey_arin2019 kaderimizi kendimiz belirleriz bence önlem alınmalı👍🏼 biz kocaelide yaşıyoruz ankaraya taşınmaya karar verdik🙏🏼
SareLinaM kuzey_arin2019 bende Güngören deyim ve şuan korkudan annemde kaliyorum en yakin zamanda binadan karot aldirmayi dusunuyorum
eta0610 Kızlar bende İstanbul Kağıthanede yaşıyorum bina daha 1 yıllık olmasına rağmen tetikteyim psikolojim bozuldu bebeğimi saniye yanımdan ayıramıyorum kaç gündür birlikte uyuyoruz. Ama böyle yaşanmaz hayat geçmez nolur sakin olmaya çalışın ve eşinizle konuşun kendinize yaşam üçgeni oluşturabileceğiniz alanı belirleyin iki farklı alan belirleyin ve o alanlara fener koyun çanta hazırlayıp koyun. Telefonunuzu şarjsız bırakmayın hep yanınızda olsun. Bebeğiniz uyurken duşa girmeyin. Aklıma bunlar geliyor.😞 Rabbim hepimizin yardımcısı olsun çocuklarımızı korusun başka ne gelir elden. Bende kaç gündür delirecek gibi oluyorum düşündükçe. Binanızada baktırabiliyorsanız baktırın. Allah hepimizi korusun😔
mamanveutdormir kuzey_arin2019 çok katlı binaları oldum olası sevmem. tavsiyem imkan varsa tek kat veya iki katlı bir eve taşının. siz gerekli tedbiri alın gerisini Allaha bırakın ölümde Allahın emri ve kaçışımız yok öyle ya da böyle.
kahvekokusuu kuzey_arin2019 bende korkuyorum kaç gündür esime devamli söylüyorum gidelim memleketten ev tutalim ama kaderimizde varsa enkazda ölmek orda da ölürüz ben günlerce enkaz altinda kalmaktan cok korkuyorum istanbulda olsa zaten ayni simdiki gibi hic bir ekip yetişemez çok yıkım olur aklima bunlar geldikce kötü oluyorum Allah enkazda kalanlara yardim etsin🤲
ReisinKizi MinikPrensesannesii ay Allahım diyecek söz bulamıyorum tüylerim diken diken oldu. Alacak nefesiniz varmış bu kader işte 😢
Huma_kus34 Barisla Celal Güngör kücükcekmce icin guzel seyler söylemedi bence kısa sürede taşının derim tabi kader bılemeyiz 🤲🏻