Fatmaa_2021 emzik ya da biberon kullanıyorsa büyük ihtimalle meme reddidir memeyi çekiştirme, emerken mırıldanma ve ağlama, memeyi dövme vs. Aynı şeyi 3 aylıkken kızımda yaşadım. Az emdiğinden dolayı sütte azalma olmuş olabilir. İstediğini alamayınca da red oluşuyor malesef. Emzirme danışmanıyla hallettik çok şükür. Her emzirmeden sonra gece gündüz demeden iki mememi de 15 dk sağdım + bestlak damla kullandım. Geceleri power pump yaptım. o kadar çok uykusuz kaldım ki ama değdi. Bu şekil de sütüm bebeğime yetecek kıvama geldi. Koltuk altı pozisyonunda emzirdim. Belim kopuyordu ama emsin diye direndim.