Bkt10 ya ne bileyim kendimi böyle yetersiz gibi hissediyorum kimse lütfen beni yanlış anlamasın ama duygularım böyle 😔ama kendi kendimi teselli etmeye çalışıyorum 1 aylık felan diye emmeyin bıraksın istemiyorum benim korkum o bırakır diyorlar bırakmayanlar var inşallah bırakmaz