Ebrucebecii 4 aylık olduk sadece anne sütü alıyordu bu ay kilo alımı az olduğu için doktorumuz hipp mama verdi 3 4 kere denedim kabul etmiyor zaten 1 aylık verdi mamayı diğer ay sanırım ek gıdaya geçicez böyle durum yaşayan var mı? Mama verdiniz mi ya da nasıl kabul etti
Bkt10 Ebrucebecii benim oğlumda 4,5 aylık hipp kullanıyorum mama meme şeklinde besleniyor ama son 1 aydır mama yemek istemiyor yada yesede azıcık içip bırakıyor bende çözümü uyurken içirmekte buldum sizde öyle deneyin
NeclaDefne Ebrucebecii 4.Ay da 300 gram zayıflamıştı kızım bana da mama ver dediler ama ben sütümü artırmanın daha besleyici şeyler tüketmenin yoluna gittim ve daha fazla emzirdim mesela geceleri uyanmıyordu bende uyku beslenmesi yaptım sonuçta mama vermeden kilo alımı sağladım bence mama istemiyorsa 1 ayda kilo almıyor diye zorlama derim sonuçta biberon kullanmaya başlarsan meme reddi yaşaman çok normal olur hele ki 4. Ay bebekler için çok zor bir ay. Atak, meme reddi, az kilo alımı ya da zayıflama vs. Vs.
Faras Ebrucebecii Hipp mama hiç önermiyorum. Kızım 5 aylıkken aldık kızımı koekunc derecede kabız yaptı fitiller bile ise yaramadı bıraktığım gibi de düzeldi Aptamil aldık memnunuz hippten uzak durun bence
Gulcan5355 Ebrucebecii her mamayı denemen gerek hangisi iyi gelirse onunla devam etmelisin ben öyle yaptım bir de bu benim ikinci bebeğim ve ilk bebeğimi full anne sütü ile besledim zorla bıraktırırım ikinci bebeğim maalesef 4 ay emdi bu bir eksiklik değil çok üzüldüm üzüntüden hep kesildi sütüm artsın diye içmediğim su yemediğim bir şey kalmadı olmayınca olmuyor aksine kilo olarak geri döndü bana 😊
Ebrucebecii Bkt10 öyle yapıyım peki emmeyi bırakıyor felan diyorlar emmede azalma ya da isteksizlik var mı
Bkt10 Ebrucebecii evet doğduğundan beri mama meme şeklinde gidiyoruz isteksizlik yada bırakma olmadı bizde
zehra41 doktorunuz hipp mamanın toplatılddığını bilmiyormu acaba ?özel doktor mu gittiğniz ? aptamili istersen dene benim bebeğim hipp mamadan kabız olmuştu bana da arkadaşım önermişti çok büyük hata yapmışım kullanmakla aptamile geçtim rahatladım
Ebrucebecii zehra41 toplatıldığı duymadım ama aptamil de çok şekerli bir mama kof şişlik yapıyor diyorlar
Kardelen1221 zehra41 ben şuan hipp organik 1 kullanıyorum gayette memnunum ve kabızlık yapmadı. Ayrıca toplatıldığını nerden biliyorsunuz? Bizim özel doktora gittik o verdi. Toplatılsaydı bilirdi ve vermezdi. Ayrıca bir arkadaşım şuan aptamil kabızlık yapıyor diye bıraktı. Bence burda bir şeyler söylerken neye dayanarak söylediğinizi de açıklayın. Her bebek farklıdır ve mamaları da farklılık gösterir, farkediyorum da bunu nerdeyse her anne atlıyor sanki kötü bir şey yapıyormuş gibi aman şunu yapma bunu içirme diyorlar çok tuhaf
Ebrucebecii Zaten bu aralar meme reddimiz var yanş çok emmek istemiyor bende biraz kaşıkla veriyorum yorulduğu zaman da mecburen biberon veriyorum kakasında azalma oldu. Benim sütüm aslında var ama biraz sulu geliyor sanırım o yüzden azaldı. Neler yaptınız artması için? Bende mama vermek istemiyorum zaten önümüzdeki Ay ek gıdaya geçicez felan dedi
NeclaDefne Ebrucebecii biberon meme reddinizin devam etmesini sağlar. İlla verecekseniz kaşıkla veya şırınga ile vermeyi deneyin. 3 litre su içmeye özen gösterin. Onu harici yarma(bugday) çorbası, dereotu, bulgur pilavı, tahin helvası, hurma tükete bilirsiniz.
burcusenova biberona alışkın olmadığı için almak istememiş olabilir, gerçi tatda önemli benimkide hippi almamaıştı, sonra doktorumuz mamayı değiştirdi
Ebrucebecii Faras benim de bir tanıdığım var gaz sancısı felan çok vardı hipp ile düzeldi sadece onlar da bir çok mama kullanmıştı
Faras Ebrucebecii valla biz hiç memnun kalmadık bunun üzerine şikayet vara şikayette bulundum ve gördüm ki bizim gibi bir sürü insan ayni şikayetten kabızlıktan şikayet etmiş bir açıp bakabilirsiniz siz de
Ebrucebecii Bkt10 üzülüyorum ama vericem Sağlığı daha önemli ya mama yiyince bir şey olmucak tabi ama ne bileyim annelik işte
Gulcan5355 Ebrucebecii bende hipp kullandım gayet de memnun kaldım ama anneme gidince orda hipp bulamamıştım humana ile devam ettim ikisi de gayet iyi şuan. Bebeğiniz 4 aylık diyorsunuz ben bu zamanda meme reddi yaşadım ve o zamandan Bu yana beni emmedi şimdi sütüm kesildi kızım 7 aylık ve full mama ile besliyorum şükür sağlığı da yerinde ha bu arada biberon meme reddi yapıyor evet o yüzden başka bir yol dene misal şırınga bardak gibi
Bkt10 Ebrucebecii hiç üzülmeyin benim kızım doğduğu günden itibaren mamayla beslendi bir damla anne sütü alamadı şuan 8 yaşında maşallah çokta sağlıklı ilk çocuksa öyle hissedebiliyorsunuz ben çok ağladığımı bilirim gögüslerimi bile kan içinde bırakmıştım sağmaktan gelsin diye ama şimdi diyorumki neden bukadar hırpaladım kendimi oyüzden kendinize eziyet etmeyin
Ebrucebecii Gulcan5355 kaşıkla veriyorum çoğu zaman ama bir süre sonra yoruluyor 50 ml mesela 25 ml kaşıkla içiyor sonra diliyle iktiriyor biberonla verince içiyor