biranneebirbeek11 düzenli olarak kan veren biriyim hamilelik sürecinde veremedim ama kızılayda çalışan arkadaşım var deprem olmadan önce konuşmuştuk kan vermek istiyorum dedim sezaryen doğum yaptım ameliyat sayıldığı için 1 sene geçmesi lazım dedi birde emzirdiğiniz için almazlar. Kan vermek için gittiğiniz zaman parmağınızdan kan ölçümü yapıyorlar boy kilo ve tansiyonunuza bakıyorlar uyumlu iseniz alıyorlar ama yakınınızda kan verme yeri varsa bir konuşun yada doktorunuza sorun derim içiniz rahat etmiş olur