Sevgili anner öncelikle hepimize geçmiş olsun çok zor günler geçiriyoruz Rabbim yardımcımız olsun..
Maddi destekte bulundum fakat kan da bağışlamak istiyorum kanım zor bulunan kanlardan 0 RH (-) 51 kiloyum ve emziriyorum bilgisi olan var mı kan vermemde bir sakınca var mı?