Sess bencede insanlar detay düşünmüyor galiba.
Hamd olsun bir evladım var. İkinciyi düşünürken bile adil olabilcekmiyim yaa oğluma yeteri kadar vakit ayıramazsam yaa üzülürse diye bin tane düşünüyorum. Başkasının yetimine daha titiz olmak lazım bence o çocuğun kalbini incitirsem diye korkumdan hiç düşünemedim. Yurtlarda yer yoksa ortalık sakinleşene kadar emaneten seve seve bakarım ama ötesi derin mevzu
En basitinden gurbette yaşıyoruz. Ailelerimizin memleketine bazen 1 aylığına gidiyoruz. O zaman ne olcak o çocuk…