Meraklimama ya allah aşkına o kadar bilinçsiz o kadar berbat o kadar disiplinsiz bir şey çıktı ki ortaya kim attı bunu ortaya ya bismillah şu çocukların daha kimsesiz olup olmadıkları bile belli değil vallahi kanser ederler insanı ya ne meraklıymış be herkes hemen bana verin bana verin instagramda kendini yırtıyor gökyüzünden çocuk düşüyor sanki. Kardeşlerim gökten çocuk yağmıyor, bismillah daha herkes çıkarılmadı göcük altından daha kimsenin kimlik tespitleri yapılmadı sayımlar yapılmadı bu çocukların anası babası ölenler en yakın aile fertlerine teslim edilir kanunen anane babane amca dayı teyze ne varsa kim istiyorsa direk teslim edilir, bu süreç en az iki ay sürecek ha bir çocuk ortada diyelim ki hiç mi kimsesi yok hiç mi isteyeni yok o zaman son çare çocuk esirgeme kurumuna gider, sonrasında koruyucu aile olmak isteyen koruyucu aile olur fakat anne babası olmuyorsunuz evlat edinmiş olmuyorsunuz sadece haftasonları vakit geçiriyorsunuz, birlikte biseyler yapıyorsunuz çocuğa para harcıyorsunuz yoldaşlık ediyorsunuz eğitimine katkı sağlıyorsunuz, koruyucu aile budur. Ve ay bu hafta bir yere gidicektim bu haftalık almıyım diye bir şey yok, biz bu iki hafta tatile gidiyoruz memlekete gidiyoruz almayalım diye bir şey yok, sıkılıp bir iki ay sonunda vazgeçmek diye bir şey yok. Ciddi bir iş, ciddi bir karar. Bu zamana kadar koruyucu aile olmayı düşünmemiş insanların şu an aa hadi bana çocuk verin demesi sanki karpuz alıyormuş kıyafet alıyormuş gibi bana aşırı samimiyetsiz ve ciddiyetsiz geliyor. Tabi ki devlet kanunen zaten gerekeni yapacaktır, bizim burda dil dökmemiz de gereksiz bir detay