caniminicib_ aynı şeyleri yaşadım doktorda bana mama verme her huzursuz olduğunda al al emzir dedi ama benimki uyumuyordu 10-15 dk sonra uyanıyordu çok denedim çok doktora gittim ama emin ol her çocuk kendine özel ben şimdi dk tutmuyorum ne kadar istiyorsa o kadar emiyor bazsn beş dk bazen bi saat ama artık mamayı bıraktığım için önceden yarım saati dolduruyordum bıraktırıyordum yoksa saatlerve emmek istiyordu doymadığı için emdiği içinde göğsümün süt dolmasına fırsat vermiyordu