caniminicib_ canım sağıyordum bakıyordum ne kadar çıkıyo diye ama doktoe bunu yapma bebeğin çekmesiyle pompanın çekmesi bir olmuyor dedi ben ilk baş sürekli mama veriyordum hiç sütüm yoktu sonra sonra yarım saat emzirdim baktım uyumuyo hemen geri uyanıyo mama veriyordum böyle böyle mamadan uzaklaştık sütümde arttı yine mememde uyuyor yatırıyorum ağlıyp tekrar alıp tekrar emziriyorum bakıyorum sütüm yavaş geliyor ya da az geliyor zaten oda sinirleniyor mama yapıyorum ama çok şükğr her emzirmeden sonra veriyordum artık günde bire düştü Allaha bin şükğr yatırdığın zaman uyanması normal memede kokuyla mayışıyor muhtemelen tekrar al uyara uyara emzie yanağını vs sık gğzek uykuya dalınca yatır yşne ağlıyorsa göğsünü kontrol et sütün azsa duruma göre mama ver canım ama yarım saat mutlaka emzşr derim bende bu yöntem çok işe yaradı