Optisyenanne şayet anne bebeğe bakmaktan aciz değilse ya da herhangi bir ihmal istismar yoksa çoğunlukla bebek anneye veriliyor fakat muhtemelen sizin çekişmeli boşanma olacağı için mahkeme tarafından bir bilirkişi görevlendirilip rapor talep edilecektir, gelecek görevlininde yazacağı raporu dikkate alarak mahkeme karar verecektir, siz görevlilere ve mahkemeye çocuğunuza bakabiliceğinize ikna ederseniz bebeğinizi almalarına imkan olacağını sanmıyorum, bence endişelenmeniz için gerek yok, kaynananız falan boş atıp boş tutuyor, onları kafanıza takmayın